De bästa 1 april skämten..



Igår var det ju 1 april, vilket innebär att man fick luras.
Det här är några av skämten jag och andra gjorde igår:
 

-   Jag:    Såg du att det brann vid djursjukhuset?
Therese, en kompis:   Va?
Jag:   April, april!


-   Jag:   Det är slagsmål där ute!
Carla, spanskaläraren: Va?, sa hon jätteförvånad och arg.
Jag: April, april!
Hon gapskrattar.


-   Klassen kommer på att vi ska lura Maria, vår lärare, med att alla har samma nyhet på läxan.
Erik läser upp sin nyhet.
Maria: Bra, nästa!
Eleven: Samma som Erik.
Maria: Okej, nästa!
Eleven: Samma.
Maria: Jaha, nästa!
och så höll det på..
Maria: Om ni har skrivit av varandra får ni IG, ni får IG hela raden.
Vi gör så här, räck upp handen den som har en annan nyhet!
Ingen räcker upp handen.
Maria blir skit arg och skäller på oss och skriker att alla kommer få IG.
Klassen: April, april!
Maria skrattar lite grann och fortsätter lektionen.


Jag/Parisa/Felicia/Linnéa: Johan, vi får inte upp kranen, den är jättetung!
Johan sätter på kranen och det sprutar vatten på honom eftersom vi satt tejp för kranen.
Vi: April, april!
Tejpen gick inte bort, så vi lät den sitta kvar.
I slutet av dagen var tejpen borta och det var blött på golvet.


Vad har ni lurats med?


Kommentarer ♥
Postat av: Olivia

tack lisa! :D

2009-04-02 @ 20:46:07
URL: http://happyoliv.l

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback