Borta bra men hemma bäst!

Hallåhallå!
Nu är jag hemma från mina kusiner och mormor och morfar.
Det var roligare än förväntat faktiskt.

På fredagen var vi till kusinerna och åt middag och tittade på talang.
På lördagen åkte vi snowboard och solade i en snögrotta. På kvällen var vi bara hemma hos mormor och morfar och tittade på robinson.
Idag åkte vi snowboard ett tag sedan åkte vi hem.
Och nu är jag hemma!

Jag skriver om Stockholm imorgon om det är okej.
Just nu har jag inte bilderna på datorn och inläggen blir så mycket roligare med bilder, tycker jag.
Så, så får det bli!

Puss på er!
& juste, vad säger man?
Borta bra, men hemma bäst!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback