11 april

I torsdags gick jag, Parisa och Linnéa hem till Felicia, där fixade vi mysigt på balkongen med kuddar och filtar i massor.
Sedan kom Marcus och Max dit. Parisa och Linnéa åkte och köpte pizza.
Vi åt på balkongen och gick sedan ut och busade lite.
Sedan gick vi vidare till Linnéa och pratade och såg på film.
Det var absolut en lyckad kväll och den måste göras om!

Idag kommer farmor och Arne hem till oss för att äta påskmiddag, jag tror det blir påskbord eller något.

Såg någon på "Underbara älskade" igår?
Gud, vad jag grät.
Vi ses, pussgurkor! :*



Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Ja, jag såg den filmen. Tårarna bara rann och rann!

Ha en bra dag! :*

2009-04-11 @ 15:01:21
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback