att vara en bra vän är betydligt bättre än status !

Jag saknar våra minnen,
jag saknar det vi hade.
du har lämnat mig,
du har bytt väg.

du är med andra,
and i don´t care.
men du behöver inte lämna oss,
för att bli populär.
det handlar inte om status,
det handlar om respekt.
om någon behandlade dig såhär, skulle du bli knäckt.

det här är inget skoj,
det är inte på skämt.
när vi står i centrum,
så är du så snäll.
sen när alla går, vill du inte höra vårt gnäll.

du är ingen bra vän
och du skiter i det.
du är inte längre den snällaste jag mött och kännt.

allt du sa och skrev,
betydde ingenting.
jag har lekt en hel lek,
som jag inte velat leka.

nu säger jag stopp,
nu är det nog.
du behandlade oss illa,
med det där lilla.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback