vänner är värdefulla

Vänner är som stjärnor!
"Du ser dem inte alltid,
men du vet att de finns där ändå."

Jag vill säga en sak om mina bästa vänner, som alltid
finns här för mig.

"Ni gör så mina känslor vaknar,
när ni inte är här jag er saknar.

Vi skrattar så vi nästan kissar,

på lektionerna vi fnissar.


När ni kom till,

var tanken ganska klar.

För ni har något i er,

som inga andra har.


Ni är mina bästa vänner,

den turen som jag har, har ingen jag känner.


Ja, ni har blivit mina vänner

och jag vet var ni står.

Det är ni som finns kvar när alla andra går."

BÄSTAVÄNNER JAG ÄLSKAR ER VERKLIGEN,
NI ÄR BÄST !
ibland kan vi bråka och så, men det är inget som gör något.
Det visar hur bra kompisar vi är.
UTAN ER, INGET MER !

Linnéa, - Jag har känt dig sedan förskolan, men då var vi aldrig riktigt kompisar,
det var i 6:an vi har börjat vara med varandra.
MEN DU ÄR VERKLIGEN ALLT, fast vi bara varit med varandra i ungefär ett år ! <3

Felicia, - Jag har känt dig sedan dagis, vi har varit bästisar sen dagis.
Vi har bråkat, nypt varandra och skrikit. Men vi har hållt ihop,
våra minnen betyder, bästis ! <3

Parisa, - Jag har känt dig sedan dagis, vi började vara med varandra i förskolan.
Våra minnen är oslagbara, du är allt och mycket mer.
Älskar dig ! <3 




Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Du är underbar, lisa <3

2008-11-07 @ 16:58:32
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback