Stjärnor och idoler



Igår såg jag på idol, jag tyckte det var många som var riktigt duktiga igår !

Jag tyckte såhär om idolerna;

Robin B - Jag tyckte han valde en riktigt tråkig låt, men han har en bra röst!
Jag hejar inte på honom.
Sepideh - Jag tyckte Sepideh var bra på vissa ställen och på vissa dålig.
Jag hejade inte på henne.
      - hon åkte ut.
Kevin - Han är riktigt duktig och var bäst igår (tycker jag), han har en fantastisk röst och äger scenen totalt.
Seriöst, jag märkte inte att han var dålig på svenska när han sjöng.
Absolut en favorit.
Johan - Jag tycker han bara blir bättre och bättre, igår var han otrolig. När jag ser honom på scenen kan jag inte slita ögonen, han är verkligen intressant att titta på.
Absolut en favorit.
Robin E - Jag tycker han har en jättebra röst, men jag skulle inte köpt hans skiva. Det kan jag säga direkt.
Jag tycker att han var bra igår.
Jag hejar inte på honom.
Alice - Alice är otroligt duktig. Igår var hon jätteduktig! Hon har en underbar röst som jag gillar att lyssna på.
Jag skulle definitivt köpa hennes skiva.
Absolut en favorit.
Lars - Jag tycker att han är dålig, han tar det inte på allvar. Två ggr har han larvat sig, usch jag tycker han är töntig.
Han tar en plats åt någon som verkligen vill det här, hoppas han åker ut nästa Fredag.
Jag hejar inte på honom.
Anna - Anna är fantastiskt duktig och har en intressant röst. Igår var hennes framträdande sämre, på höga tonerna var hon riktigt duktig, men på de där jättelåga tonerna, var det verkligen inte bra.
Absolut en favorit.

Vad tycker du om idolerna?





Ikväll är det stjärnor på is.

Mina favoriter:
Markus och Johanna.
Kicken och Åsa.
Jesper och Alexandra.
Josefine och Johan.

Ja, typ alla.
haha!

Vilka är dina stjärnor på is favoriter?

Ha det bra alla söta och glada ! :*

Kommentarer ♥
Postat av: mandan

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng som du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis:

http://www.SuperGratis.se/?r=50207

Glöm inte att aktivera kontot via din mail.



Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Hoppas du får en trevlig lördag:)

2008-11-01 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback