Onsdag - snö.

Idag är det Onsdag fast det känns som Torsdag, tycker jag!
Iallafall så har jag varit i skolan, såhär såg schemat ut;
Språk,
Matte,
Musik,
Lunch,
NO,
Körövning,
Kontakttid.

På spanskan jobbade vi i övningsboken som vanligt.
Slutet på spanskan så körde vi en "lekövning", vi skulle utmana någon
och sedan skulle Carla (våran spanskalärare) säga ett ord på svenska,
som man skulle säga på spanska och den som svarade först fick fortsätta.

På matten var det inte speciellt kul. Men det rullade på.

På musiken hade vi tre olika grupper och sen skulle vi spela trummor, gitarr, bas och sjunga.
Först spelade jag gitarr och fick så himla ont i tummen så jag sjöng istället.

Till lunch fick vi chicken nuggets, gott!
Ovanligt att det kommer från mig. Men det är riktigt gott faktiskt.
Jag hatar skolmaten, men vissa dagar kan det vara riktigt gott.

På NO:n tittade vi på film, sedan var det dags för kören att gå.

På körövningen tränade vi till lusseshowen, riktigt kul!

På kontakttiden jobbade vi med "tillsammans", vi hade intervjuat en person förra gången
och nu skulle vi låtsas vara den personen.

DET SNÖADE IDAG !
det är väl dags för vintern nu, eller?


foto;   jag.

Kommentarer ♥
Postat av: Malin

Mysigt med snö!

2008-11-19 @ 21:01:44
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback