Trolltider

Här kommer bilderna, ääntligen!


sjunger första låten "bergatrollets vaggvisa"
Lisa St, Amanda, Tyra, Louise, Maria, Jag och längst ner Julia.


"bergatrollets vaggvisa"
Lisa St, Tyra, Emma och Jag.


"bergatrollets vaggvisa"
Alla.


Fen Dorabella sjunger "kommer månglans när jag sjunger"
Lisa St.


Häxan Mara sjunger "jag är den flygande Mara"
Emma.


"Soldansen"
Alla.


"Soldansen"
Alla.


"Teater"
Kotte ( Parisa ), Gorm ( Jag ), Daisy ( Elin ) och Mara ( Emma ).


Gloria sjunger "tjo för vinden"
Amanda.


"Maras matvisa"
Solo; Emma, Kör; alla.


falska fen sjunger.
Kör; alla. Solo: falska fen Dora ( Louise ).


"Soldansen"
Alla.
Gorm ( Jag ) på bilden.


Slut.
Vi fick blommor.


Blommor.


Gorm ( Jag ) och Kotte ( Parisa ).
Såhär såg vi ut.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback