Torsdag 27 November 2008.

Idag var det en jättekul skoldag, med massa roliga saker.
Favoritlektionen var nog SO.
Våran SO lärare är grymt rolig.
Det roliga var:

*  Max sprang runt precis hela tiden och tillslut sa Siv:
    - Max, sätt dig ner!
    Max satt sig ner och efter några sekunder var han uppe igen och Siv sa:
    - Du är ju som en vandrande / flygande (kommer inte riktigt ihåg) fjäder!

*  Max la i en penna innanför Felicias tröja och Siv sa irriterat till Max och Felicia:
   - Nu får ni sitta ner!
    Felicia: - Men jag har en penna i tröjan!
    Felicia gick fram till Siv och bad henne hjälpa till att få ut pennan.
    Siv drog ut tröjan så att den kom ovanför halva magen och ruskade tröjan.
    Felicia började as garva och lika för mig.

*  Jag satt brevid Marcus R och Gustav S.



Igår kväll tittade jag på Grey's anatomy och bonde söker fru.
Grey's anatomy var grymt bra igår, titta på det!
Och så målade jag naglarna.


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Vi var nog inte dom ända som skratta :P<3

2008-11-27 @ 19:42:31
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback