Torsdag

En rolig dag i skolan.
Dagens lunch: hamburgare

Det var jättekul på SO:n, ovanligt!
Vi tittade på "Oliver Twist", som vi redan sett på svenskan.
Men det gjorde inget, eller jag tittade inte precis.
Jag, Göran och Felicia satt och pratade hela tiden, tills Göran vred min arm för att
jag och Felicia hade tagit hans penna, haha!

Iallafall så,
När vi slutade så skulle jag, Parisa och Felicia gå hem.
Så började William ta mina saker, så det tog lite tid.
Sedan gick vi hem med Göran, det var kul!
Jag, Parisa och Felicia gick och sjöng jättehögt!
PS. jag tror att Göran skämdes lite över att vi sjöng så högt.

haha.

Kram Lisa.


foto: jag

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback