Tisdag - TV dag.

Veckans mening: "För råttan är katten ett lejon".

Idag var det skola till fem över halv tre, det var rätt kul.
Ja, alltså våran klass är alltid rolig!

Ikväll ska jag se S.O.S familj som är 20.00-21.00 på TV3.
(Jag ska se halva S.O.S familj och spela in resten).
Sen ska jag se andra avenyn som är 20.30-21.00 på SVT1.
Sist ska jag se desparate housewives som är 21.00-22.00 på TV5.

VÄRLDENS BÄSTA TV DAG !

puss på er söthögar ;*



Kommentarer ♥
Postat av: Elinjaneröd:D

Tack för att du påminner mig om att kolla på S.O.S familj:D haha<33

2008-11-18 @ 16:41:15
URL: http://elinjanerod.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har absolut ingen aning ifall du fortfarande håller på och kollar den här bloggen efter kommentarer och så, men jag såg att du hade med ett v mina absoluta favoritcitat "För råttan är katten ett lejon" och jag tänkte fråga dig ifall du vet varifrån du sett det? Vet vem som sagt det?



2010-04-24 @ 13:22:46
URL: http://edenby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback