Snöbollskrig

Idag var det skola, igen!
Det var som vanligt, men på hemvägen så hade jag, Felicia och Linnéa (och lite Teodor)
snöbollskrig mot Johan och Göran (och lite Gustav S).
Det slutade med att jag hade fått snö i ansiktet tre gånger, Felicia hade blivit nerkörd i snön ungefär två gånger
och Linnéa hade fått snö innanför jackan.
Man kan typ säga att vi förlorade, eller?

Nu säger Johan och Göran att dom kommer köra ner mig i snön imorgon i skolan.
Usch!
Det är bara adjö med mig!

Nu sitter jag och funderar om jag ska göra om min blogg till andra färger och ny header m.m.
Vilka färger tycker ni?
snälla svara, jag behöver eran hjälp!




Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Sorry, inga idéer här. Men tänkte bara skriva att jag skyddar dig imorgon.

Skriver om jag kommer på några bra färger, kraam <3

2008-11-25 @ 16:27:14
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Moa

var bor du som är så snöigt?

2008-11-27 @ 11:25:10
URL: http://mouya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback