Skolkatalogen, äntligen.

Idag var det musikal uppvisning igen.
Det var "gul" och "förskolan", från min skola som kom och tittade.
Inte nog med det, min gamla dagis fröken var där, min gamla förskolelärare var där och
min lärare från sexan.
Pinsamt värre!

Linnéa skickade ett sms från skolan till mig idag, där det stod:
" Vi har fått skolkatalogen!
Sitter och kollar i den nu. "

Jag och Parisa såg smset när vi hade slutat musikalen och fick panik.
Jag kom hem och tittade i brevlådan, ingenting där.
Jag förstod att de hade fått den i skolan och jag skrev till Linnéa:
" Kan inte ni ta hem en skolkatalog till mig och Parisa.
Och ge oss dom när ni kommer hem? "

Efter ett tag skrev Linnéa igen:
" Man kan inte göra det man måste hämta sin egen. "

Jag ringde genast Parisa och vi bestämde oss för att gå till skolan och hämta Parimah ( Parisas lillasyster ) och skolkatalogen.
Vi gjorde det och på vägen dit mötte vi Felicia och Linnéa och de sa:
- Vi har fått skolkatalogen, men det blev något fel på skärpan och bla bla..
 Vi fortsatte och till slut fick vi väl den där efterlängtade skolkatalogen då.


Det här är våran klass i skolkatalogen!
(dålig bild).

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback