Onsdag

Veckans mening; "Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år."

Onsdag idag, kan inte fatta det. Veckan har gått fortare än någonsin.
Kanske för att jag har haft så kul!

Idag var jag med bästa vännerna Felicia och Parisa, det var riktigt kul.
Parisa; - Om man har börjat äta en messmörsmacka och sen har bestämt sig för en skinkmacka, så går det inte.
Jag, Felicia; - Nej, jag vet.
Parisa; - T.ex. igår när jag hade tagit en macka med kalkon på..
Alla tre skrattade ihjäl sig, många fattar det säkert inte. Men just den stunden var det jättekul!

Jag; - Du har en kalkon i håret.
Parisa började skratta.
Jag; -  Nej, men seriöst du har något i håret.
Parisa tittar upp och saken i håret är spårlöst försvunnen.
CREEPY !

Ha det bäst, ingen protest, protesten försvann
och ni vannnn ! :)



parisa och felicia, detta är en kalkon.
(vi visste ju inte), haha !

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Åå! Grymt sööt! Jag ska aldrig äta kalkon! :O<3

2008-11-14 @ 20:07:45
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback