Måndag

Idag var det första skoldagen efter höstlovet,
jag tyckte det var kul.
Eller kul och kul?
Själva jobbet var inte så jippi, men resten var väl kul!
Dagen slutade med idrott klockan 15.45,
det är ju inte bara att vara hemma efter det, utan vi duchade och gick hem.
Klockan var 16.45 när vi var hemma. Haha, man kan ju inte säga att vi stressar.

Iallafall så när vi kom hem så gick jag och pm hem till mig och fs till sig,
efter middagen så skulle vi ut.
Pm var tvungen att gå hem direkt efter, syynd!
Men jag och fs var ute väldigt länge, riktigt kul!

PUSS PÅ DAGEN ;*



fs, pm & ln, ni gör skolan rolig! :*

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Jätteroligt ute med dig! :)<3

2008-11-04 @ 17:14:52
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback