Lördag

Idag var jag på träning till musikalen "trolltider",
det var kul bortsett från att vi skulle vara vid arenan klockan halv nio,
för att vi skulle
bara dansa en timme.
Men vi
"bara" dansade inte en enda gång, stöörande !
Iallafall så tränade vi i fyra timmar.

Resten av dagen/kvällen kommer jag tillbringa att hjälpa mina föräldrar att ta
isär en bokhylla. Sedan blir det stjärnor på is.

Puss på er ! :*



Kommentarer ♥
Postat av: anneli

1.Gå in på youtube och hitta klippet

2. Kopiera "embed" länken som finns på höger sida om klippet.

3. Gå in för att skriva nytt inlägg, tryck på "ändra redigerare"

4.Klistra in adressen

5. Tryck på "Ändra redigerare" igen. Så kommer klippet in i normal strl i inlägget :)

2008-11-08 @ 18:52:53
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: Adam

har inte du fått den där rosen från Anton för många år sedan? :D

2008-11-11 @ 18:49:15
URL: http://falufoto.tk

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback