igår & idag - kläder.

Jag var ju hos Eskil och Gunilla igår !
Det var väl sådär, eller ja..  Jag skulle gjort ungefär samma sak hemma.
Iallafall så tittade jag på "Stjärnor på is"
- Malin & Filip åkte ut.
Jag tittade på film, som ni kommer få veta mer om i ett annat inlägg.
Ja, sen gjorde jag väl inte så mycket mer.

Det här hade jag på mig;


Inte så speciella kläder.
Vanlig svart tröja - finns i de flesta affärer, inte svårt att hitta.
Cheap monday jeans - byxshopen, finns säkert på andra ställen.
halsduk / sjal - jc.

Idag har jag bara suttit vid datorn, hjälpt till att tömma bokhyllan och latat mig
i de här kläderna;


Myskläder!
mammas kläder.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback