"Idol" Lars, eller?

I veckan riktade Lars kritik mot "Idol" i sin blogg,
efter en konflikt med skivbolaget Sony BMG som står bakom tävlingen.

"Jag är en jävla ko på ett slakteri", skrev "Idol"-Lars bland annat.

TT Spektra: Ändå väljer du att fortsätta medverka?


- Jag har bara halkat in i "Idol" och jag är här för att vara kritisk, säger Lars.


TT Spektra: Vill du vinna "Idol 2008"?


- Nej. Det ryktas att låtarna till vinnarens debutplatta är färdigskrivna. Jag tänker aldrig släppa en sån skiva. Sony BMG behöver inte mig, säger Lars Eriksson.


okej.se


han ville inte det här, bra att han åkte ut !

Kommentarer ♥
Postat av: anneli

Bra att han försvann, om han inte tog det på allvar så hade han inget där att göra

2008-11-08 @ 17:08:57
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback