Fredag

Idag var det en jätterolig dag i skolan, igen!
Det här är dagens lektioner:

* Matte
* Lunch (ingen lektion men, men)
* Slöjd

Mellan slöjden och killarnas NO så tittade jag, Felicia och Parisa på film med några andra på fritidsgården.
Det blev "Epic movie", vi hann inte se klart den, men den var grymt bra den biten vi såg.
Jag höll på att skratta ihjäl mig.
Sedan var det dags för killarna att gå till NO:n och ha killsnack.
Jag, Felicia och Parisa hade ändå ingenting att göra så vi ville vara med, men vi förstog att vi inte fick.
Då sa Kikki, våran sy slöjdlärare att hon tyckte att vi skulle klä ut oss till killar och så knäppa som vi är,
gjorde vi självklart det.
Men vi började skratta och förstörde iden, bra försök iallafall.

Men vi ville inte gå hem, så vi tjuvkikade på dom i fönstren.
Någon sa till NO läraren att vi var där så han drog genast ner rullgardinerna.
Men det var ett kikhål kvar, så vi tittade i det ett tag, sedan gick vi in till skolan igen.

När killarna slutade så höll vi för dörren så dom inte skulle komma ut, haha!

Parisa och Felicia, ni gjorde verkligen min dag!


Parisa och Felicia som kikar in i hålet.

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Kul var det verkligen! :)

2008-11-28 @ 19:31:51
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback