Den roliga iden..



Haha, nu undrar ni nog vilka dom här snygga killarna är?
Det är Linus (jag) och Felix (Felicia).
I Fredags så hade jag och Felicia en överraskning till våra vänner Parisa och Linnéa,
att vi skulle vara killar.
Men vi berättade inte det, så det kom som en chock för dom.
Hur kom jag och Felicia på den knäppa iden?
Jo, i Onsdags så chattade jag och Felicia på msn.
Felicia satt upp sitt hår i tofs och sedan tog fram allt hår, så det såg ut som lugg.
Hon var verkligen lik en kille.
Vi skrattade och skrattade tillslut så gjorde jag likadant.
Sedan på något konstigt sätt kom vi på iden och den blev av.
Linnéa och Parisa fick sig en skrattattack och iden blev lyckad. Roligt, roligt!

Idag, Måndag, var det skola som vanligt.
Det var nog inget speciellt som hände.
Dagens höjdpunkt var nog att jag, Parisa och Göran blev i samma lag på idrotten.
Vi hade baskettema, eller vad man ska säga.
Det var kul, bortsett från att jag, Parisa och Göran sög!
Aja, kul var det.

Hur var eran dag och helg?

Kommentarer ♥
Postat av: plima

i

dag ska jag på fest hos anjelika hon är min näst bästa vänn! jag tycker om henne hon är fin o snell. :)

2010-07-10 @ 13:02:27
URL: http://plima-99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback