Bokförslag

Jag har glömt att skriva om "tillsammans" efter att jag har läst ut den.
På en skala 1-5, så ger jag en 4.
"Boken var mysig och spännande, inte för spännande men det hände inte för lite."

Alexander går i privatskola och har en pappa som arbetar på Utrikesdepartementet.
Jakob är den sportige killen med en mamma som jobbar på tv.
Theresa är tjejen som förlorat sin mamma i cancer och som bor med sin pappa i en husbåt vid Djurgårdskajen.
De har helt olika bakgrund och skulle aldrig ha träffat varandra och blivit vänner om det inte varit för inspelningen av ett tv program på Djurgården.
Efter inspelningen tar Theresas pappa med dem ut till en i ö Stockholms skärgård och de tre ungdomarna blir allt bättre vänner.
Men i skuggan lurar ett hot. Någon vill till varje pris hitta en av dem.




Nu håller jag på att läsa "Drömmens hus".
Jag har läst ungefär två sidor och det är redan jättespännande.


"Drömmens hus" av Ewa Christina Johansson.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback