Back to school



Nu har ju skolan börjat och jag tycker det har gått rätt så bra, faktiskt.
Förutom att jag har VÄLDIGT svårt att vakna på morgonen.
Igår bestämde våran NO-lärare att vi skulle ha en stund NO på torsdags morgonen,
när vi egentligen har sovmorgon. Och en stund på slutet på skoldagen på fredagar,
vilket vi redan hade innan, fast mycket längre.
Det var ju iförsig bra för att vi slutar tjugo i tre på fredagar, istället för tjugo över fyra.
MEN HUR SKA MAN TA SIG UPP?!

Iallafall så diskuterade vi ett tag och typ emma sa att det skulle vara bättre mellan matten och lunchen på fredagen, det var ju smart !
Sen sa Gustaf att han tyckte att vi inte behövde ha någon NO, utan skippa den.
Äntligen ett bra förslag, liksom haha !


Jag såg nyss på oth, DET ÄR SÅ BRAAAA !
Någon mer som såg det?

Küss

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback