Ursäkta för irritationen!


Detta är jag i somras.

Nu har vi varit på skolan igen, det var rätt tråkigt.
Men det var kul att träffa alla igen, för sista gången på ett tag.

Jag blev lite sur på msn idag, på en kille.
Han snackade skit med mig om en annan kille och sa saker som han själv inte visste var sant.
Han sa också att den där andra killen är världens taskigaste människa och att han var as dryg m.m.
Då skrev jag:

" Du och kanske några andra tycker han är dryg och det finns folk i skolan som tycker du är dryg.
Men han snackar inte skit om dig och han berättar inte saker om dig, som han inte vet.
Så just nu är det du som är den taskiga personen!"

Jag blev så irriterad och höll inte med.
Han skrev nej med stora bokstäver.
Då skrev jag:
"Snälla personer snackar inte skit och berättar absolut inte saker som dom inte vet något om!"

Kommentarer ♥
Postat av: Nina

cool bild :)

2008-12-19 @ 12:10:21
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback