Ska jag hoppa? - del 6.

 Nu har jag inte lagt in berättelsen på ett tag, men här kommer det.
Del 6/6, alltså det sista avsnittet.
Redo?

Ska jag hoppa? - del 6.

Det är natt och vår plan ska bli av.

-  Kom, vi tar det här repet, viskar Tim.


Camille och Tommy letar efter oss den här morgonen, de går in till mitt rum.
Där hänger vi, döda. Hand i hand.

Camille ringer till mina föräldrar och ber de komma.


Mamma och pappa ser ett brev.

"TILL MAMMA OCH PAPPA.


Jag och Tim har lämnat detta helvete nu, för att finna himmelen.

Det är vårt val, inte ert fel.

Ni behöver inte vara ledsna.

Jag älskar er och kommer alltid att göra.


Puss,

Connie, flickan som är på väg till himmelen."

SLUT


Ja, då var det slut på min berättelse "Ska jag hoppa?"
Ni kan se hela berättelsen i 6 delar under kategorin "Min berättelse - ska jag hoppa?"

Vad tyckte ni?


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Jättebra! Du är riktigt duktig att skriva, Lisa.

2008-12-28 @ 20:15:50
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Emma (aa' <3

Den var fettbra ;oo!

<3

2009-12-02 @ 18:06:59
Postat av: lisa

svar till emma: haha nej, men tack :) <3

2009-12-02 @ 19:02:00
URL: http://youarewonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback