Roligaste dagen, typ.

Roligaste dagen, typ!

Det roliga började väl på idrotten när jag och Felicia höll på att skratta ihjäl oss.
Vi skrattade åt:
* Att Felicia hade klivit på Christer, studielärares fötter när de hade dansat (dans på idrotten).
* Att Johan var konstig och inte kunde dansa.
* Att man inte hann med.
* Att jag bara stog och gjorde något med fötterna, för jag var helt tom i huvudet.
Så kul var vår idrottslektion, haha!

Sedan på bilden, så stog jag vid Felicia och Teodor och ritade.
Teodor höll på att rita på Felicia och lite mig, plötsligt kom Paula och sa:
- Måla inte på huden för då blir det fett på pennan och då kan man inte använda den.
Då började vi tre skratta lite, men Felicia verkligen skrattade.

Nu på eftermiddagen har jag varit med Totten, det var riktigt kul. Vi pratade och tittade i skolkatalogen och skrattade.
Sedan skulle jag följa med henne till busshållsplatsen, då blev det riktigt kul.

Men nu ska jag se S.O.S familj.

Adíos! :*


Nu är det ännu mer snö hemma hos oss.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback