Roliga och tråkiga dagar.

DAGAR ATT SE FRAM EMOT DENNA VECKA;

* Torsdag - Sova över hos Parisa.
* Fredag - Avslutningfest på musikalen (igen) hos Julia.
* Fredag - Sova över hos Parisa.
* Lördag - Stan.
* Söndag - Baka pepparkakor (tror jag).

* Jag ska sova över hos Parisa för att mina föräldrar ska bort, så det är väl lika bra att sova hos henne så slipper man vara ensam i hela huset.
* Avslutningsfesten ska Lisa St och Julia ha.
* Ska sova över hos Parisa igen för att mina föräldrar kommer hem sent.
* Ska på stan med mamma och köpa julklappar och hitta saker jag önskar mig.
* Ska kanske baka pepparkakor med glassyr med bror Jacob, mamma och pappa.

DAGAR ATT INTE SE FRAM EMOT;

* Torsdag - Spanskaprov.

* Ska ha spanskaprov.
Kap 4-6.


Nu ska jag göra NO läxan och träna inför spanskaprovet,

KYSS! :*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback