My super sweet 16, på MTV

Jag hade fullt upp med lusseshowsveckan förra veckan, så jag glömde att skriva dagens mening.

Förra veckans mening; "Den som går i någon annans spår, kommer aldrig först"
Den här veckans mening; "Flyg fula fluga flyg och den fula flugan flög"
Den sista är jättesvår att säga, prova!

Nu ska jag titta på "My super sweet 16" på MTV.

Ha det bra! :*


Foto; jag.


1 av våra 3 tallrikar med pepparkakor.


Kommentarer ♥
Postat av: love from missbui

okej bra! :D

jo då den har varit finfin! förutom att jag blivit tjockare och behöver gå ner något kilo .. det betyder: TRÄNING måste på börjas IGEN, haha har blivit så lat orkar kanppt träna...

2008-12-17 @ 18:37:41
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Linnéa/Lolle

Visst e den!

jag tkr Britney e lite lik min kusin till och me...

2008-12-17 @ 20:07:13
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback