Måndag 8 dec.

I morse kom Parisa till mig lite tidigare, för att vi skulle få skjuts av Felicias pappa.
Jag och Parisa gjorde oss iordning tillsammans och gick sedan till Felicia, senare kom Linnéa.
Vi åkte till "Ta till vara" för att vi skulle ha studiebesök där, det var tråkigt.
Sedan skulle vi på nästa  studiebesök på "Myrorna", det var mycket roligare.
Vi gick på stan lite och sedan tog vi bussen upp till skolan.

Efter skolan åkte jag, Felicia och Parisa ner på stan och provade massa kläder.
Det var jättekul, måste göras om!


Parisa kom springandes till mig.


Vi provade kläder på Gina Tricot.


Vi provade kläder på Gina Tricot.


Vi provade kläder på wear it.

Kommentarer ♥
Postat av: Classe

Snygg klänning.

2008-12-09 @ 01:30:49
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback