Måndag 1 dec.

Idag var det en bra dag, förutom att Felicia var sjuk då.
Vi hade spanska, svenska, SO och idrott.

På idrotten hade vi dans med en riktig danslärare, tur det!
När vi har med idrottslärarna blir det tråkig folkdans eller något, haha!
Vi hade street idag och i morgon har vi disco.

På svenskan skriver vi berättelser, min heter:
"Ska jag hoppa?"
Det handlar om en tjej som är ensam och osynlig för alla, till och med
lärare.
Hon hamnar i fosterfamilj osv osv..
Jag kommer nog skriva berättelsen på ett inlägg när jag är klar.


Förresten, såg ni på årets julkalender i morse?
Jag gjorde det, man blir väl aldrig för stor för traditioner som t.ex. julkalendern.
Den var bättre än jag hade trott, faktiskt.

Skägget i brevlådan,
vad är det för namn?
Jag tror knappast att folk lockas till att se det
när det heter så. Aja, se det någon gång vet ja!




Ni får ha det bäst! :*


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Svar: Jadu, förkyld kan man säga. Mitt huvud värker och näsan rinner..

2008-12-02 @ 13:44:22
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Nä, det är väl typiskt! Jag blir alltid sjuk när det händer nått roligt i skolan..

Kram!

2008-12-02 @ 14:20:59
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback