Julklappar

Först vill jag säga förlåt för dålig uppdatering.
Men man vill ju inte sitta framför datorn och ruttna på julafton, iallafall inte jag.
Här kommer mina julklappar:


Lila myskläder, både tröja och byxor.
Från mamma och pappa.


Halsband, från mamma och pappa.
Lila linne med rosett, från storebror Jerk.
Tjocka svarta leggings (?), från mormor och morfar.


Rosa jacka/tröja.
Från mormor och morfar.


Vit t-shirt med svart tryck.
Från mamma och pappa.


Turkos (?) tröja.
Från mamma och pappa.



Morgontofflor.
Från mamma och pappa.


Väska med smink.
Från moster och kusiner.


Nagellack med någon magnet,
man sätter dit fingret och det blir form av en blomma. (dålig bild)
Från mamma och pappa.


Puderborste, rougeborste, foundationborste och ögonskuggsborste (?).
Från mamma och pappa.



Presentkort på gina tricot, värd 200:-
Från morbror, Kicki och kusiner.


Keyboard, som visar vilka tangenter man ska trycka på.
+ ett mikrofonstativ så jag kan sjunga och spela samtidigt.
Från mamma och pappa.



ABBA singstar.
Från mamma och pappa.


SING IT singstar.
Från storebröderna Simon och Jacob.



BUSLÄTTA korsord. (Bild lånad från google)
Från mamma och pappa.



Chokladtomte. (Bild lånad från google)
Från tomten.


Vad fick ni i julklapp?


Kommentarer ♥
Postat av: Linnéa/Lolle

Oj va mkt du fick :S

Jag blev riktigt avundsjuk (?) på d lila linnet med rosetten, d svarta leggingsen, den vita t-shirten med svart tryck, och smink väskan. Ganska mkt me andra ord! :D

2008-12-27 @ 20:40:59
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback