Jag kan inte bryta traditioner, det går inte.

Jag har tänkt lite och så..

Jag tror inte längre på tomten, men jag vill ändå att det ska komma en tomte på julafton.
Det spelar ingen roll om ingen tror på den och jag vet vem som låtsas vara tomten,
bara jag får en tomte på julafton.
Tänk er en julafton utan tomte?!
Vi i vår familj har alltid haft en tomte på julafton, det är en tradition att man har det.
Så varför ändra det nu?
Nej, det kommer inte på frågan!

Lika med kalle anka på julafton, ingen i vår familj tycker det är bra eller så.
Och det var bara jag och en av mina storebröder som ville se det, men alla kommer nog se det.
Alltså okej, det är inte så kul..
Men det hör ju till julen.
Det är också en tradition.

Om man tänker efter så vill jag inte bryta traditioner.
Jag vill helst ha det som förut.
Jag ska ha en tomte på julafton och ska få alla i familjen att titta på kalle anka.
Punkt slut.




Kommentarer ♥
Postat av: sandra

yeah he is

2008-12-22 @ 13:48:25
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: Linnéa/Lolle

Håller med!

Hur tråkigt och barnsligt tomte och kalle anka är så måååååste man ha d.

Bara måste!

Haha fast d grejerna behöver jag inte oroa mig om att vi inte kmr att ha... Mina småsyrror e ju 9, 6 (7 i början av nästa år) och 4 år :P

2008-12-22 @ 16:19:49
URL: http://livilu.blogg.se/
Postat av: Filippa

SV: Tycker jag med! :)

2008-12-22 @ 16:26:34
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback