Fredag - Lördag.

Nu har Felicia haft sitt födelsedagsparty, det var jättekul!
Jag delar med mig av dagen genom bilder:


Jag, Parisa och Linnéa kom till Felicia vid klockan två och vi började spela
ett Eva och Adam spel, sedan singstar.


Det här var min packning.
Rätt så mycket för att bo grannar, haha!


Vi lade fram alla paketen så vi skulle bli lite extra frestade.


Sedan bytte vi om, fixade håret och sminkade oss.
Lila tröja - Vero moda.
Svart t-shirt - H&M.
Skärp - H&M.
Jeans - Parisas.


Sedan var det bowling som gällde, vi satte på oss de fula bowlingskorna
som antingen är för små eller förstora, det finns aldrig mitt emellan


Jag började bowla.
I slutet blev resultatet:
1. Linnéa - 164 poäng.
2. Jag - 139 poäng.
2. Parisa - 139 poäng.
3. Felicia - 62 poäng.


Sedan gjorde vi tacos och tände ljus.


Jag tog på för mycket mat i det lilla brödet, när jag hade ätit klart låg det grönsaker
och köttfärs överallt.


Sedan öppnade vi julklapparna och Felicia öppnade sina pressenter.
Halsband från Felicia.


Nagellack, silver och lila från Parisa.


Läppbalsam från Linnéa.


Sedan tog vi bort smink och tog ansiktsmask.
Det här var lera, det var skönt i början men sedan blev det stelt.


Sedan såg vi på film.
Vi såg "Penelope" - komedi.


Och "Ciao bella" - drama.


Snart ska jag och mamma över till Felicia och Eva och julpyssla, kul!

Kommentarer ♥
Postat av: Josefine

Åh vad gott med tacos. Och kul med bowling. ^^



F R Å G E S T U N D! I min blogg. Snälla ställ en/flera frågor!



P U S S!!!!

2008-12-20 @ 23:36:49
URL: http://josefineb.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Tack så mycket! ^^ <3 kram

2008-12-21 @ 00:54:12
URL: http://lovisaflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback