Delar med mig av dagen och Fredag - Lördag.

Idag hade jag, Felicia, Parisa och Linnéa gett varandra en utmaning.
Parisas var att hon skulle vara snäll mot alla, hon brukar alltid säga något som t.ex. Men åh, kommer du! eller Du är så dryg! eller något liknande.
Min var att jag inte fick säga skoja bara eller något liknande.
Felicias var att hon inte fick skratta åt någon annan en mig, Parisa och Linnéa.
Och Linnéas var att hon var tvungen att hålla med alla om allt.

Det gick inge bra, ska ni veta och det var inte speciellt kul heller, så vi slutade efter ett tag.

Klockan 17.30 idag ska jag vara på skolan igen, för jag vill vara ledig på Fredag.


På Fredag ska Felicia ha fest, för att hon fyller år på Lördag.
Vi ska bowla,
titta på film(er),
ta ansiktsmask,
Felicia ska öppna presenter,
äta tacos,
alla ska öppna julklapparna från varandra,
sova över
m.m.
Det kommer bli massor av skoj, jag längtar!
Så glöm inte att på Lördag 20/12 fyller Felicia år!


Så här såg min frisyr ut idag.
Min frisyr brukar inte bli såhär bra..
Jag tog inbakade flätor kvällen innan och i morse tog jag ut flätorna, plattade luggen och satte upp lite hår bakom.
Prova det, det blir fint och lätt att göra på morgonen.

Puss, ha det bra!
Lisa.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback