Bloglovin' - topp 5.



Jag är en av de som använder "Bloglovin", jag tycker det är bra. För man vet när andra har nya inlägg.
Det här är mina favoriter, - topp 5.

1.  Felicia, bästis!  (Hon skriver om sitt liv, kläder och massor av annat. Det är riktigt kul att läsa hennes blogg!).
2. Kissie (Hon skriver om sitt liv. Jag tycker hennes blogg är den bästa av alla storbloggare).
3. Blondinbella (Hon skriver om sitt liv, olika fester hon går på och olika kläder hon har på sig m.m.).
4. Josefin (Hon skriver om "vakna med the voice" gänget eftersom hon är med där och sitt liv).
5. Angos (Har inte läst hennes så länge. Men hon skriver om musik, sitt liv och kläder hon har på sig).

Sen gillar jag många fler också!

Har ni några tips på bloggar? :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback