Barnen försöker vara vuxnare än vi tonåringar.



Nu går jag i sjuan och när jag gick på dagis till typ fyran var jag ett riktigt barn.
Nuförtiden känner man att barnen blir mer och mer kaxiga.
I vår skola nuförtiden är det barn i kanske trean som har fullt med foundation och sådant
Jag säger bara:
Var barn medan ni är det.
Nu är jag ju tonåring och nu vill jag sminka mig, men när jag gick i trean hade jag inte ens mascara eller något.
Kanske lite ögonskugga eller något, men that's it!
Barnen nuförtiden är kaxiga och sminkar sig.. Kanske mer än vi tonåringar ibland.
Om jag vore ni, så skulle jag passa på att vara barn och inte tro att jag är tonåring.

Är det så i eran skola också?
Eller är det något konstigt med vår skola?

Kommentarer ♥
Postat av: ANGELICA

sv: haha jaså? :D fan borde kolla den då.

har ju deras skivor på datan nu så :)

2008-12-18 @ 20:55:55
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback